piątek, 14 czerwca 2013

box


co robi student w trakcie sesji. wiadomo - wszystko. ja dla przykładu lubię uciekać przed egzaminami 
w okolice września. nic nie poradzę już na to, że bardzo, bardzo boję się moich studiów. mniejsza o to.

pani karolina kocha biżuterię. pani karolina najbardziej kocha pierścionki. pani karolina zawsze marzyła 
o specjalnym pudełku z przegródkami w którym trzymałaby swoje skarby w jednym miejscu, a nie wszędzie i nigdzie. w pudełkach. torebkach. kosmetyczkach. kieszeniach. na półce w łazience. na szafce w kuchni. (zwłaszcza o te dwa ostatnie miejsca mój Brat najdroższy robi awantury grożąc raz po raz, że skarby zginą 
i nie wrócą) 
zdjęcie poniżej przedstawia ilość pierścionków, które walały się po mieszkaniu chwilę temu: 



ten chaos należało więc ogarnąć. 
a jak wiadomo, sesja to okres obfity w kreatywne pomysły.
i tak nad moja głową zapaliła się żarówka - idę po gąbki.
(ale nie po to, żeby pozmywać, ja się szanuję, ja nie zmywam)


wytnę w nich otwory:





 włożę do pudełka i ta dam:




PS Brat z uśmiechem skwitował, że i tak nie wierzy w to, że od teraz zapanuje ład i porządek. 




5 komentarzy:

  1. świetny pomysł! nie pomyślałabym, że są tam w środku gąbki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny pomysł! Wyglada bardzo profesjonalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha niby takie proste a nigdy bym na to nie wpadła! Chyba wypróbuję na swojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem sympatycznie wygląda - nadałoby się na moją kolekcję pierścionków :D

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjne rozwiązanie! :D

    OdpowiedzUsuń