wtorek, 9 kwietnia 2013

paski















powinnam szybciej tworzyć posty, dzięki czemu mogłabym napisać, że nareszcie nadeszła wiosna. a tak, to chociaż nie lubię takich powiedzonek zmuszona jestem napisać: nadzieja matką głupich. 
pierścionek jest ze szkła weneckiego. podobno. mi to wygląda na szarego, obślizgłego robala.
converse'y te mi się od Mamy dostały, bo jej przyszły za małe.
a koszule tę pokochałam od pierwszego wejrzenia. to się nazywa miłość z odzysku.

shirt, skirt, bag: sh / cap: house 


8 komentarzy:

  1. ale super :O

    zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paski paskami, ale czapkę to masz genialną, bardzo fajnie komponuje się z bluzką! Fajny look. Widzę, że jeansowa spódniczka wraca do łask. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Set i otoczenie idealnie się uzupełniają:))) podoba mi się ten styl!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny plener,świetna bluza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapka nadaje tego czegoś stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. FAJNA CZAPKA

    WWW.JUSTNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Super miejscówka na zdjęcia! Wyglądasz świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń